Dejta online

Solen skiner och fåglarna kvittrar utanför mitt fönster...vinden blåser ljuvligt in genom mitt fönster...och här sitter jag och bloggar lite. Borde inte jag vara ute nu?!...Gå hand i hand tillsammans med en underbart gullig kille?!...Joo, jag tycker det!!...Men nu är det ju inte så...Jag börjar undra om jag inte ska ge nån dejtingsajt en chans...Jag har väl lite svårt tro man kan finna kärleken så där pang boom...så är jag jättekär innan sommaren...Men men...vad vet man. Har du nån bra erfarenhet av dejting online?!...Kanske träffas vi på match.com?!...Gratis medlemskap är ju en bra början tycker jag...ja, ifall man nu skulle upptäcka att det där är inte alls min grej...eller så är det precis vad jag borde ha gjort för länge sen...hm...

Jag får nog ge match.com en chans... :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0