Shabby Chic och lantligt romantiskt 3 x Anna

Gillar du shabby chic? Att gå på loppis och auktioner för att göra fynd? För att sedan kanske piffa till och fixa upp möbler och prylar. Inreda och pynta så det blir så där lite gammaldags romantisk känsla? Det gör jag! Även om jag gillar massor av olika stilar så faller den varma och gemytliga mig varmt om hjärtat...

Här är några bok tips som kanske kan vara till nytta för er som vill ha idéer när ni fixar och donar där hemma...

 1     2   3

1)Inred lantligt inne & ute av Anna Örnberg

2)Inred och dekorera ljust och lantligt : shabby chic, slitet charmigt, nytt och nött av Anna Örnberg

Något vitt, något grått, något nytt,
något fått, något gammalt och slitet,
något blankt, feminint och slitet ...

3)Nya lilla fyndguiden : hitta rätt på loppis & auktion av Anna Örnberg


Ha en supermysig dag och hoppas ni gör ett par riktigt bra fynd i sommar! :-)


Kommentarer
Postat av: Johanna

De där första meningarna passar verkligen in på mig. Springer jämt på loppisar och släpar hem små skatter, har dessutom bok nr 2 med. Kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0