Den där dröm-listan..."skulle vilja"...

Verkligen grått och trist ute...och jag känner mig allmänt trött så här efter en intentensiv helg...

Man börjar tänka på allt man borde göra...och kanske skulle ha börjat med för länge sen... För sommaren står ju för dörren och nu är det bara en tidsfråga innan alla somriga aktiviteter drar igång...innan dess vill man ju hinna med en del...så som bli fit..in shape...så man vågar dra på sig en bikini...till exempel. Sen har man ju en hel del drömmar och visioner...en del kommer jag säkerligen införliva...andra kan vi tala tyst om...för det är ju så där...man kan inte hinna med riktigt allt man vill...

Nu blir det fruktsallad till mellanmål...mmmmumsigt värre...



Ta MC körkort vore kul...

Ta körkort! Körkortsfrågor online! (bil, MC och EU-moped)

Hitta den rätte vore toppen...

Hitta din sommardate! Pröva gratis personlighetstest.

Lyssna på en massa härliga låtar då jag joggar...

iTunes - Mer än 1.9 miljon låtar att provlyssna på, köpa och hämta hem

Lära mig ett nytt språk...

Köp dina språkböcker hos Bokus!

Ta hand om min kropp...

Bodystore

Börja träna riktigt hårt...

Gymgrossisten - för dig som tränar hårt!

Uppdatera min garderob med snygga kläder...

La Redoute - Mode på franska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0