Göra en fotobok

Jag funderar på att göra en fotobok av en del av mina bilder. Det verkar vara en jättekul ide...skriva några kommentarer och piffa till det riktigt snyggt! Sedan så blir det ju en perfekt present också...till någon man tycker om! Man kan basera boken på ett tema så som, skolavslutningen, studenten, bröllop, midsommarfesten eller något annat skojigt minne.




Just nu då det är kraftig rabatt på att göra fotoböcker är det ju utmärkt att göra ett första försök! Så det blir nog en fotobok med vinterns bilder, från julen, nyåret, födelsedagar och lite annat. Om det blir bra, vilket jag är säker på att det blir...Ja, då kommer jag säkerligen göra någon fotobok med sommartema också. Det blir ju jättekul! Och så roligt ha kvar sedan och bläddra i, visa upp för vänner och bekanta! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0